Kızım olacak ve 12. Haftadan beri nerdeyse her kontrolde cinsiyet soruyorum ama hiç erkek olabilir diyen olmadı. çevremdekiler karnın dik, çirkinleşmedin, aşerdiklerin erkek için olanlar vs diye bence saçmalıyorlar çünkü herkesin farklı geçiyor böyle şeyleri. Olmuş 38. Hafta bugün biri geldi o doğmuyor çünkü erkek kız olsa şimdiye doğmuştu diyor çıldırcam 🙄