btuban Didoo9 ben cuma doktora gittim 4 cm açıklık var ama nst de sancı falan çıkmadı iyiydim ağrım sızım yoktu pazartesi tekrar kontrole gittim yine nst de hic bisey çıkmadı açıklık aynıymış doktor çarşamba yatış yapalım dedi ama benim gece sancım basladi sali günü sabah doğuma gittim kendi sancimla dogum yaptım