Benim dogumum ağır geçti sabah sancilarim vardı suyum sızıntı halinde gidiyordu akşam acile gittim doğum başlamış 2 cm açılma var dediler yatış yaptılar sonra acilmam 5 cm çıktı ve dogumhaneye indirdiler ben hızlı açılma oldu diye sevinirken doğumhanede acilmam 8 cm e çıktı gece 2 idi sonra açılma ilerlemesi olmadı dogumhaneye indiğimde kalan suyumun hepsi birden geldi sabah 9 a kadar 10 cm olmasını bekledim yok ağrı mahfetti beni dayanamıyorum artık dedim beni sezeryana alın dedim ebe baktı doğurmak istiyorsan biraz dişini şık dedi doğumun başlamış seni dogurtacam dedi bebek gelmiyor suyu yok karnıma baskı yapıyorlar aşağıdan kesi attılar ve sonunda oğlum doğdu ama bebekte çekilme var acil çocuk yerine gönderin dediler oğlumu kucağıma almadan yanımdan götürdüler kuveze ama ben hala kurtulamadim bebeğin eşi düşmüyor rahim kapanacak diyorlar karnıma tekrar baskı alttan eşi çekmeye çalıştılar sonunda eşi çıktı ama ben bittim dikişlerin atıldıktan sonra odaya çıkardılar oğlumda solunum sıkıntısı varmış birde sarılığı yüksek ışın tedavisi yapılıyormuş göstermiyorlar yasak diyorlar beni ertesi günü taburcu ettiler ama oğlum hala kuvezde elim boş eve geri döndüm .. evde şuan annem bana bakıyor popo üstüne oturamiyorum yan uzanmış durumdayım sütümü sagip saklıyorum en azından bebeğim gelene kadar sütüm kesilmesin diye Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar rahat bir doğum nasip etsin