depsizoo Bu bilekliğin alerjisinin kaşıntısının şeysi nasıl geçer 😂 çok güzel cümle kurdum anlayın işte yormayın beni
annesinin_beybisi depsizoo sahte şeyler bende de kaşıntı yapıyor hiç kullanamıyorum illa altın olucak 😁
milena11 depsizoo ama doktoruna sor istersen. Benim doktorum bana verdi. Prospektüsünde önerilmez kullanımı yazıyor. Doktorum o çalışma yapılmadığı için sorumluluk almak istemiyorlar dedi. Kullan dedi.
depsizoo annesinin_beybisi altın yada gümüş iki bileklik takam didim kolumun içine etti 🤦ha bide ip olursa olabilir onun harici yoook
annesinin_beybisi depsizoo ee biz hassas insanlarız demek ki kolumuz da biliyor değerini aşağısı olmaz diyo 😄
depsizoo annesinin_beybisi ama millet takıyo gozel gozel altında amma yükseldi nasıl alam ben altını 😂
annesinin_beybisi depsizoo orası da öyle tabi valla sırf takmak için asla o kadar para veremem kolum boş duruversin😄