Sedakbyk Hastaneye kontrol diye geldim nstde hareketsizlik var ama ultrasyonda kipir kipir,suan hem oksijen hem serum aliyorum eger boyle devam edersr sezaryan alicaklarmis,dualarinizda bana da yer verir misiniz?
badembid Sedakbyk hemen duamı ediyorum canım Allah seni ve bebeğini korusun sağlıkla gelsin minik yavrunuz🧿🧿♥️♥️
Sympktz Nefes alamama bende de var aldığım hava yetmiyor gibi geliyo 🤦🏻♀️birde istemsizce nefesimi tutuyorum bazen 😒😏 ben düzenli nefes almayınca bebekte etkileniyordu nst de hemen kalp atışı 120 altına iniyordu 🥺 o yüzden kızlar nefes egzersizi mutlaka yapın uykuya dalmadan önce yemek yaparken otururken falan aklınıza geldikçe nefes alıp verme tekniklerini uygulayın ☺️