milena11 ezojuk haftanız ne bilmiyorum ama eğer belli bir haftayı geçtiyseniz doktorunuza danışıp lansor kullanabilirsiniz ben şişe şişe gaviscon şurup içtim aylarca ne yapsam mide yanmam geçmedi son 3 aydır lansor içiyorum aşırı rahatım
sheker06 ezojuk salçalı ve mayalı şeyler yiyince bende de oluyor, gaviscon duo kullanıyorum dolapta bekletiyorum soğuk içince biraz rahatlatıyor. Onun dışında dikkat ediyorum artık 😌
ezojuk milena11 22 haftamdayım sormustum doktora mide ilacları serbest demisti rennie emiyorum daha kuvvetli birsey varsa size sorim dedim
milena11 ezojuk aynen mide ilaçları emilimi yok kana karışmıyor serbest o yüzden. Lansor al sabahları aç bir tane yoksa gaviscon iç daha etkililer
elisvera56 Ben de ne yesem ekşitiyor ağzımda kotu tad bırakıyor gaviscon da rahatlatmiyor. Ağrısını ceke çeke gunu geciriyorum malesef