ss-aa Kızlar bayramınız mübarek olsun . 28 haftalık hamileyim . Ama ayaklarım şişmeye başladı . Tuzlu vs.. yemiyorum . Eşim ellediğinde falan acıyor. Şişmesi için erken değil mi ? Yoksa normal mi ? Öneriniz nedir ?
Zeyyyn ss-aa çok sarkık durunca benimde şişiyor her dönemde olabilir soğuk uygulayın ayağınızı yukarı kaldırıp yatın tuz ben çok yemem hatta hiç ama sıcakta çok etkiliyor
Glcntn ss-aa ben 16+3 üm ayaklarım davul gibi sıcaktanmış sorduk dışarı çıkma akşamları yürüyüş yap ve ayaklrını uzat altına yastık koy dedi bol su bide