Zeyalkan Sevgili anneler yatışım vardi bugün sabah 8de geldim saat 1 de suni sancı başladılar kasık ağrım ve arada rahmim kasılıyor sancı şuan 120 de doktorlar açıklığa baktı kaç saattir 3 cm zor olucak sanırım
Tugce1910 Zeyalkan Benimde yatisim yapıldığında 3 cm açılma vardı 1 saat içinde 10cm oldu inşallah kolay geçer
Zeyalkan Tugce1910 Ne güzel bu saat oldu hala 3 cm suni sanciyi cogalttilar bide 9 a kadar takip olmazsa sezeryana alırım dedi uzman doktor
Zeyalkan Tugce1910 vallaha canım 1 saatim falan kaldı işte sezeryan olcak tahminen Rabbim yardimcim olsun bir an önce evladına kavusayim yeter