Kubra2012 3 gündür sadece kasılma var topluyo kendini Bi yere o kadar niye gelmiyo bu çocuk ya 1 hafta daha sürem var ondan sonra yatış olacak sezeryana döner diye korkuyorm açılma yok çünkü hiç 😔ikinci gebelik Bi de nasıl açılma olmaz anlamıyorm yaa😔
Demetslt Kubra2012 39+4 ayni bizde bu durumdayız hicbir doğum belirtisi yok sıkıldım artık 😕 pazartesi ya suni ya sezeryan bi şekilde dogacak
Kubra2012 Demetslt benmde çarşamba yatış yapılacak eğer gelmezse 😔 bu cuma da kontrol var bakalım umudumu yitirdim artık sezeryan olacak galiba korunma yöntemi de olmuyo rahatsızım hormon ilaçları yasak bidaha kalırsam aldıramam da içim gider hem günah napıcam bilmiyorm 😔😔en azından normal olursa sıkıntı olmaz
Demetslt Kubra2012 gebelik kolestazi cikti bende de ilaç vermediler doğumu bekliycem mecbur 🤦♀️ Rabbim gönlümüzden gecirdiklerimjzj nasip etsin insallah