Kızlar sabah öğle akşam turuncu olan ünsilinim var kaç saat ara İLE vurulmam gerekir ben 4 saat arayla vuruyorum yanlış mı yapıyorum, birde bi sorum daha var öğlen şekerim çok normal kullanmasam da olur gibi şuanda doktora gidemiyorum randevu yok bıraksam yükselmedikten sonra bebeğe zararı olur mu