Gebeliğimin başından beri bi kaç defa bende yaşadım dediklerini şu an 22+3 üm. Bol bol sıvı tüket. Mutlaka soda iç. Soda sıvı elektrolit dengeni çok güzel sağlıyor. Bi süre patateş haşlaması, peynir, zeytin, muz, pirinç lapası, yağsız pirinçli yoğurt çorbası tüket. Acı içinse çok fazla ıkınıp zorlama kendini. Madecasol sür. Kuru tut pişiğe çevirmesin.