21.06.2021 yumurtlama günümdü.20-21.06.2021 İ değerlendirebilmiştim eşim göreve gittiği için sonrasını değerlendiremedim. Bu ayda yine aynısı oldu. Bugün yumurtlama günüm sadece bugünü değerlendirebildim eşim yine göreve gidiyor 😔bu ayda bebiş gelmeyecek darısı Ağustos ayına inşallah 🙏