Kızlar 36+3 haftalik hamileyim son 2 gundur gece uyurken karnimda asırı bi kramp ve agri ile uyanıyorum mümkün degil hareket ettirmiyo yalanci sanci dedikleri bu mu acaba? Adet sancısına benziyormuş yalanci sanci ama benim hic adetliyken sancim olmadığı için anlayamiyorum