Selmaguney Kızlar 37 haftalık gebeyim, 3 gündür bel ağrım vardı, 2 gündür de bel ağrıma ek kasık ağrılarım vardı bugün biraz daha şiddetlendi ağrılar, adet olcakmışım gibi ağrıyo kasık ağrılarım, sizce doğum sancısı olabilir mi?
-Cansu- Selmaguney aynı durum bende de var canım ama hep ağrı sızı halinde dakika tutabileceğim şekilde değil. Sanırım kanala yerleşmeye çalışıyor ondan ağrı oluyor bende çünkü doktora gittim bişi çıkmadı 🙈
Gull_94 Selmaguney olabılır dogum oncesı sancılar gnelde bu sekıldedır zaten duzenlı hake gelene kadar bekleyın aynı sekılde sıddetı katlanarak artar ve duzenlı skeılde olmaya baslarsa dogum yakın demektır
EsilaErtugrul Selmaguney bende 37+5 im benimde bugün kasılmam çok fazla dakika tutuyorum 3 5 dakika aralıklarla sürekli kasılmam var napmam gerekiyor belimde cok hafif ağrı var. Doktoruma yazdım ama dönüş yapmadı daha😕
Selmaguney -Cansu- ilk gün benim de sürekliydi yavrum bugün kesik kesik geliyo ağrılar 20 dk da bire düştü en son ondan telaş yaptım bende
ZeynepKir Hellobaby2 ya herkes bunu diyor ama nasıl tarif etmiyor.. biri desin şu memleket sırrı neymiş bilelim yaw 😅😅
Hellobaby2 Selmaguney telaş yapma canım sakin kalmaya çalış sakın ağlama sancı anında ve derin nefes al ver. Ben bu dediklerimi yaparak 5 saat İçinde dogurdum
Hellobaby2 ZeynepKir bende böyle merak ediyordum kuzum inan😀 nasıl bişey acaba diye diye 9 ayım geçti. Ama gerçekten anlatılamaz😂böyle vuruyor geçiyor dakikada bir😅