Miniikanne ay seni korkutmak istemiyorum ama şöyle de birşey var herkesin ağrı esigi farklı ben ilk 39 haftada oldum ölüyorum dedim 40 haftada bir daha oldum yani ben şunu dedim eğer böyle birşey olduğunu bilsem asla yaptırmaz direk sezeryana girerdim ki doktorum zaten normal doğum yapamazsın rahim kaslarin hiç açılmamış ddi iyikide sezeryan olmuşum