Cakircik 7 haftalık hamileyim. Gün içinde bulantım oluyordu ama 2 gündür tüm günüm bulantıyla geçiyor. Ama kusma yok. Mide ağrısı ve bulantı. Çok zorlanıyorum 😔 böyle olup da hafifletebilen var mı ?
373437 Cakircik benim de öyleydi mahvoldum 3buçuk aylık şuan 3 aya kadar resmen süründüm .sabret geçer 🙁🙁
Mrymm93 Cakircik benimde bulantim vardi prilam kullaniyorum bulanti ilaci rahatlatiyo beni yine sulu yemek pek yiyemiyorum aparatif seyler meyveler falan. suan dorduncu ayima bi hafta kaldi acaba hapi biraksam duzelmisyimdir diye dusunuyorum cunku gece icip yatiyorum hapi bi gun icmeden yatcam bakalim nasi olcam gun icinde
Minnak-kiz66 Cakircik 38 haftalık hamileyim hala aynı sıkıntıları çekiyorum ve hala istifar ediyorum midem şiddetli ağrıyor canım allah yardımcın olsun
Sena9761 Allah yardımcın olsun bende öyle haftalar sürdü 3. Ayımdan sonra rahatladım ama ben çok kusuyodum bide 🥺🤦🏼♀️ Tuzlu kraker , muz , süt , leblebi falan ye rahatlatıyo bastırıyo biraz
373437 Cakircik yani değişiyormuş kişiden kişiye Benim hafifledi daha iyiym eskiye göre ama ara ara oluyor yine .baZılarının doğum yapana kadar bazılarının 5,6,7.yada daha fazla sürüyormuş inşallah 🙏 fazla sürmez .çünkü çok yıpratıcı 🙁🤭
Sahin1 Allah yardımcınız olsun şuan 21. Haftadayım inanın hala midem bulanıyor 🤷🏻♀️ 13. Haftada hafiflemeye başladı şükür ama geçmedi şuanda yemeklerden sonra hala bulanıyor tabi buna da şükrediyorum :) kimse size geçer geçmez diyemez tamamen yapı. Ve geçiren yiyecek ben bulamadım asla su bile içemiyordum
Cakircik Sahin1 ben de öyleyim ya hiçbir şey yiyemiyorum tetikleyecek diye korkumdan 😂 canım da hiçbir şey çekmiyor