BayanZuzu Oğlum 4 günlük göbeği kurumaya başlamıştı ama bugün böyle olmuş sizce normal mi yada ne olmuş olabilir [url=https://www.hizliresim.com/ctubltz]
U-E BayanZuzu enfeksiyon olmuş ve kanama yapmış gibi duruyor canım bi acile götürüp göstermende fayda var
_gmzee BayanZuzu benim de bebeğim 5 günlük, böyle bi durum yaşamadık. Endişe etmeyin ama doktora götürmenizde fayda var. İhmal etmeyin lütfen. K vitamini aşısı takviye yapılabilir
Ankara_06_ BayanZuzu Canım enfeksiyon yapmış göbeği benim kardeşiminde böyle olmuştu hastahaneye götürmelisin bence.
Mom789 Erken dusmeye baslamis biseye surtmus gibi sanki hiç ellemeyin 3-4 gune düşer o ic kan falan kurur sonra duşa sokarsınız zaten. Dokunmayin bile mandala oynamasın fazla
Akrepbebek Mom789 kız bebeği tuzlamislar ondan sonra böyle olmuş. Çok akıllı kaynanası ve görümcesi tuzlamis.
Mom789 Akrepbebek oha ciddi mi yuh pes.beb o kaynanası camdan aşağı sallandiririm ayyyy icim gitti bu sıcakta o bebe pişer tuzla hasta olur ya o gobek insallah enfeksiyon kapmaz bence kesin doktora gösterilmeli bu durum anlatılmalı
Akrepbebek Mom789 kadin post paylaşmıştı. Profilinde görürsün. Yemin ederim sabahtan beri sinirlerim tepemde o post yüzünden
Mom789 Akrepbebek ay okudum okudum ama kadin kafaya koymuş tuzlayacam diye ona çocuk bırakmak hata bisey olsa vicdani nasil rahat edecek acaba
Akrepbebek Mom789 kesinlikle . Duyduğu halde birakiyor çocuğu. Cahil bir insana nasıl emanet edersin çocuğu. Ve hiç sesini bile çıkaramamış kaynanasina
Ozgu_momy Yazık değil mi bebeğe ya gerçekten ne aptal insanlar var , bebeğinizi tuzlasınlar için bu olduysa gerçekten bu insanlar bu yaşa nasıl gelmiş ben bilmiyorum ya günah kuzum benim 😒
Akrepbebek deletedmom2014 inanirim canım. Yemek yapıyordum yemeğe tuz atacam aklıma geliyordu o bebek.
Akrepbebek MineLule İnş kötü bir şeyi yoktur bebeğin ya . Daha 4 5 günlük bebek . Yanlış hatırlamıyorsam
Mom789 Akrepbebek bende herseye sessiz kalan biriyimdir susarim iceri atarım gizlice ağlarım ama evladının sağlığıyla oynayacak bir harekette kafasını duvara surterim yani bu konuda sunulmak
Akrepbebek Mom789 evlat bu. Kesinlikle susulmamali. Kaynanain umrunda mi sankii. Kadına da üzüldüm korkuyordu yikayamiyordu bebeğini