U-E merhabalar, ebeyim yazınca sormak istedim izniniz olur ise ben 36. Haftamdayım bebek dün vajinaya doğru kaymış gbiydi mide kısmım bile rahatladı hatta, hareketleri azalmış gbiydi ve vajina bölgesinde bir sızlama oluyordu karnımda sertleşmiş gibi, nst 36 W çıktı. Hiç açıklık yok. Yorum veya önerilerinizi alabilir miyim?