Selam kızlar. sorum şu günlük yaşamda yani avmler , kamu binaları, vb alanlardan geçerken güvenlik kapıları ve hemen yanında duran bagaj şeklindeki güvenlik geçişleri. buralardan geçerken ister istemez bi tedirginlik duyuyorum. geçmemeye dikkat ediyorum ki kamu binaları zorunlu oluyor bazen. x ray cihazlarının zararı nedir bize yada bebeğinize zararı var mıdır. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında