35+5 oldum öncelikle 😊 şöyle bi şeyden bahsedeceğim kendimde gördüğüm, hissettiğim derin kesinlerde maalesef bayılıyorum parmağımı falan keseyim bıcağın vs o çiziği attığını hissedeyim otomatikmen gidiyorum. Doğum yapıcam ama nasıl yapıcam inanın hiç bi fikrim yok Allah yardımcım olsun 🙈 bu şekilde olup da doğumu nasıl ilerleyen, gerçekleşen var aranızda merak ediyorum ya doğum esnasında bayılırsam falan çok korkuyorum