Nvkdkdkd Bu haftaya kadar düzenli olarak krem sürüyordum her yerime . Ama yeni farkketim ki karnımın alt kısmında vajinaya yakın yerlerde küçük küçük çatlaklar oluşmaya başladı . Kırmızı şuan tabi. Krem sürmeyi artırdım ama daha ilerler mi yukarı çıkar mı bilmiyorum 😩 öneriniz var mı
eaktr Nvkdkdkd merhabalar, benimde sol yan kısmımda kırmızı şekilde 3-4 çizgi oluştu ben ee hep düzenli kullandım oysaki 🤷🏼♀️ Doğum sonrası beyaz renge dönüştüğünde belli olmaz pek belki🙏🏻 Yapacak bişey yok çatlarsak da artık🙃
Suleasyaa Benim de 35.haftamda simit kısmında cıktı canim bir kaç tane kırmızı kırmızı krem sürmeye devam ediyorum rengi açılmaya başladı. Genelde kantaron yağını onermiyorlar bu platformda sebebini bilmiyorum ama onu sürüyorum
duriskonunannesi Suleasyaa o haftalarda elime ne geldiyse sürdüm ben kalçama sürmediğim için oralarda olmuştu olduktan sonra da engelleyemedi ama bebe yağı, unimom çatlak önleyici yağ, kakao yağı, vazelin bunlardı kullandıklarım.
Nvkdkdkd Suleasyaa rengi açılınca beyaz mı olacak acaba benim de bazen açılıyor ama bazen de kırmızı görünüyor . Kantoran hangisi kırmızımı sarı mı hamilelikte zararı var mı