haydibakalim Haftadayım nişan gelmesi nasıl bir şey nişan ne renk nişan geldi diyoruz da ne renk oluyor o Beyaz akıntım çoğaldı benim nişan beyaz olmuyor dimi
Ysmnbdl haydibakalim bende 37. Haftamdayım burda okuduğum kadarıyla rahim yumuşamaya başlayınca pembemsi sıvı şeklinde geliyormuş özellikle tuvaletten sonra farkediliyormuş bazıları da ince kan sızıntısı şeklinde diye söylüyor. akıntı ile kan karışımı bişe galiba 🤷🏻♀️
Hellobaby2 Kuzum bende nişan pembe, kan rengine yakın gelmişti. 37.haftadan sonra tavsiyem beyaz çamaşır yada günlük ped kullanmaya başlayın.