nazlielmas Kizlar kafam asiri derecede karisti Betam 0,537 bu nasil bir sayi yahu…. 0.00 anliycam 0.20 de ciktigi var 0,49 da ciktigi var ama 0.537 nedir….. yukselme ihtimali var mi?
duriskonunannesi nazlielmas çatlatma iğnesi veya benzeri ilaçlar kullandıysanız bazen olabiliyor öyle değişik değerler
sdmr20 nazlielmas yumurtlama takibi yaptınız mı yumurtlama üstünden kaç gün geçti ? 14 veya 17 gün geçmesi gerek net bişey diyebilmek için☺️ Eğer bu süreleri doldurmadıysanız hala umut vardır belki geç döllenme olabilir☺️🤲🏻
Nazlican1994 nazlielmas 2 gün sonra tekrar kan verin istiyorsanız ben ilk kan verdiğimde değerim 3.87 çıktı iki gğn sonra 15 çıkmıştı yükselme olabilir tabi ki
duriskonunannesi nazlielmas benim negatifken hep 0,1 çıkar değerim genelde çatlatma iğnesi kullanan arkadaşımın öyle tuhaf değer çıkıyordu o yüzden söyledim
sdmr20 nazlielmas umudunu yitirme adetine belki az kalmış olabilir ama önemli olan yumurtlama. Dediğim gibi 14 gün geçince test yapar kan verirsin 🥰🌸 Daha cooook erken🍀