Merhaba kizlar , 36 haftalık gittim doktor herşey yolunda olduğunu söyledi nasıl doğum istediğimi sordu bende nasıl gelisirse öyle olsun etkilemek istemiyorum dedim en doğru yöntemin bu olduğunu söyledi ancak çatı muayenesi yapmıyorum ben doğum anında belli oluyor ne şekilde doğum yapicagin dedi , özel hastaneye gidiyorum çatı muayenesi yapmaması normal birşey mi kime sorsam yapılıyor diyor , bir dahaki randevum 38. Haftanın sonunda