Merhabalar güzel anneler. 1 hafta önce doktorum kontrolü vardı ve kilom 72 bugün tartıya çıktım 69 kilo çıktım resmen 1 hafta içinde 3 kilo verdim. Doktor kontrolüm bu cuma günü ve bebek hala tık yok. Maden ben kilo verdim çünkü bu sıcaklardan doğru düzgün bir şey yiyemiyorum sadece su içiyorum ve vitaminlerim aksatmadan alıyorum. Bebek anne karnında kilo verir mi acaba çok stresteyim. Doktor tatile çıktı ondan dolayı soramadım.