Rabianurum52 kendi fikirlerinize saygı istiyorsanız önce baskalarına göstereceksiniz o saygıyı.. kim ne dese nerde,hani, yok çizgi demişsiniz bilemezsiniz belkide bu insan çok istiyor gebeliği kimsenin hevesini kıramazsınız ben sahsen post sahibi olsaydım sizin yorumlarınıza çok üzülürdüm..😡😡😡