Aysira Kizlar merhaba , erken gebelik testi aldım reglim 3 gün var yumurtlamam da 10 gün çok hafif silik çıktı ama fotoğrafta çıkmıyor ben görüyorum ama digerleri çok az diyor sizde hamilelik var mıdır
Rabianurum52 Aysira yok kuzum.hamilelik tek.cizgi var.. okde yakkindan bakdim.simdi 2.cizgi yok. Cift cizgi olursa gebelik vardir tekk cizgi oldu icin.gebelik.yok..
Rabianurum52 Aysira yok.kuzum tekk cizgi var al bak.senin gebelik testini net yakindan cekip atiorum..gorsem 2.ci cizgiyi belli ederdi ama.yok tek var.. al.bak.kndi testin… bnde test yapdimm kackere tek cizgii varrdi simdi ise 24+1im.kizim.olcak inslh. https://www.hizliresim.com/dw7555j
Rabianurum52 Engzlevlt tek.cizgi varr cnmm yakinlastir.resmj gorursun bn bakdim.yakinlastirdim.2.ci cizgi yok cift cizgi olursa hamiledir tekk cizgi var .2.ci cizgi olsa belli olurdu ztn.. hafifde olsa ama.yok.tek cizgi
Rabianurum52 Engzlevlt bakdim.cnmm.nett bakdim.yakinlaastirdimm hicc yokk.. tekk cizgi var okdr.. sende yakinlastir
elfmoom Engzlevlt o zaman bize neden soruyorsun kuzum? simsiyah bir fotoğraf paylaşmışsın, c çizgisi bile zor gözükmüş. düzgün paylaşırsan insanlar ona göre yorum yapar
Sevgikaya1525 Rabianurum52 olmayan çizgiyi zorla olduruyorlar kadına umut vermeyin yok yani arkadaşın dediği gibi hafifte olsa çizgi yok benim 3 gün varken yaptım silik ama hafifte olsa belliydi bunda hiç değik
rosatue Aysira ben hayalet bir çizgi görüyorum. Bir şey var ama biraz ilerlemesi lazım tam gebelik diyebilmek için. Gaddar bir ebe bana farklı kırıcı bir cümle kurarak sert bir şekilde böyle demişti 😅 farkında olmadan çok kez kimyasal gebelik geçiriyormuşuz
Rabianurum52 rosatue nerde var allah askina iyi bakk resme ayni resmj net yakindan cekdimm.goremeyenler gorsun 2. Ci cizgi nerde acaba arkadasimada gosterdim.eltimede gosterdim.2.cizgi varmi die yok tek.cizgi var dedii yakindan bakdik sende bakk.istersen.. https://www.hizliresim.com/dw7555j
rosatue Rabianurum52 çizgi zaten oldukça silik. Bir de siz ekran görüntüsü aldığınızda 1080 olan pixel telefonunuzun ebatına göre çözünürlük kaybediyor. Onun üzerine fotoğraf yüklüyorsunuz biraz daha çözünürlüğü düşüyor. Umarım anlatabilmişimdir.
Elfii00 Rabianurum52 herkes fikrini söylüyor hanımefendi siz görmediniz biz var gibi dedik ne bu telas anlamadım. Zaten kimse kesin var dememis ki niye iddialasıyorsunuz insanlarla ?
Rabianurum52 Elfii00 iddalasmiorumm gordumm diorlaryaa onlara diorum size bsy dedim.yokki bnde fikrimi soledim.okdr olup.olmadini soledimm.. kimseyide umitlendirmekde istemeyizz yani. Kbkmayin 🌹🌹🌹
Aysira Evet resimde gözükmüyor çok fazla ama silik vardı acaba yumurtlamadan 10 gün geçti o yüzden mi net değil ?
Kbraevaa Aysira çok silik de olsa çizgi görünüyor canım yumurtlama 10 günü erken olduğu içindir 2,3 gün sonra testi tekrarla istersen 💐 çizgi görünüyor ama var yani inşallah vardır 😀
Meraklibiri Aysira Ben goremedim canm ama tekrarla tabi adetin gecince o zaman daha net olur veya simdiden kanda verebilirsin net çıkar insallah hsmileisndir❤️
La_Liberte Aysira sizi umutlandırmak istemem ama. İlk fotoğrafta göremedim. Bu fotoğrafta çok çok silik gördüm. Aslında geç yumurtlama olmamışsa erken gebelik testlerinde daha net çıkması gerekiyor. Bu dipnotu da ekleyeyim.