Pinkmom sadece belimin sağ tarafında vardı. sonra yavaş yavaş artmaya ve arka tarafa da geçmeye başladı. Bebek dönmüş ve açılma olmuş dedi doktor. Sancıyı durduramazsak sezeryanla alıcaz dedi. Şimdiye kadar her şey normaldi. Böyle bir şeye ihtimal vermemiştim. Bu da korkuttu galiba beni. Doğumdan korkmaya başladım. Biri yok o doğum sancısı değildir dese rahatlayacak hissediyorum kendimi.