Bugün 41 haftalık oldum. Doktor gel demişti. Acilde muayene eden doktor ultrasona göre 40 haftayı yeni tamamlamissin dedi. Ama bugüne kadar hiç bir muayenede haftasi geride denmedi. Suyum fazla ve plasenta yaşlanması yokmuş. Cuma tekrar gel nst için dediler. Var mı böyle bisey yaşayan? Doğum için gitmiştim ama günün var hala dediler. 🤔