tanya25 Hamilelikte kıyafet bulmakta zorlananlar var mı benim gibi ?🥲 Ya da sizler nerelerden alıyorsunuz , aldınız güzel anneler ? 🥰
UsanmazPandaaa tanya25 tesettürlüyum bir türlü bulamıyorum pantalonlu tünik sevmiyorum güzel istediğim gibi elbise yada etek gömlek takımıda yok 😏
Annesininkuzusu01 tanya25 Ev ve iç giyim olarak Dagi ve Penti tercih ediyorum. Elbise, tayt, t-shirt vs ise Defacto ve Lcw özellikle Defacto kumaşlarını çok başarılı buluyorum hamile giyim konusunda
Ayseee4238 tanya25 Lcw dan aldım tayt t-shirt tulum. 2tane de normal büyük beden elbise aldım çok rahat oluyor.
aselnannesi UsanmazPandaaa canim pazarium diye bir uygulama var orda elbiseler falan var hemde çok uygun fiyatlı ben kendime 2 tane sipariş verdim çok güzel geldi istersen bir bak sadece tesettür icin kiyafetler
Kedilendiniz UsanmazPandaaa ben tofisadan aldım tesettür hem ucuz hem de sadece hamilelik döneminde giymek için çok pahalı almak istemedim tavsiye ederim kumaşları çok kaliteli değil ama iş görüyor baya eşofman takımı ve elbise aldım bu sıcaklarda en rahatı elbise ama dediğim gibi kumaş kalitesi çok beğenmedim
zhenis2930 UsanmazPandaaa ben de tesettürlüyüm ama pantolon tunik hiç giymedim terzi arkadaşım var ona 5 tane elbise diktirmistim inanılmaz rahat ister evde evde dışarda doğumdan ve zayifladiktan sonra tekrar götürdüm daralttim hala giyiyorum 😊 onun dışında hamile tshirtleri almıştım bir de babamın giymediği tshirlerini yürütmüştüm evde giymeklik 😁
Selverozdmr Lcw den alıyorum bende hem hamile bölümü hemde grace koleksiyonundan kendi bedenimden bir beden büyük olacak şekilde rahat elbiseler buldum tavsiye ederim
nvn-mutlu tanya25 ben tesettürlüyüm daha çok elbise etek kullanıyorum gerçi mecbur kalmadıkça evde şort tişört 😂 alışverişimi instagramda bir sayfa var ordan yapıyorum
NaimeYilmaz Happy Mom tarafından hazırlanmış Hamile Kıyafetleri listesine de göz atabilirsiniz. 😍 https://ty.gl/ubamavs https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Hamile-Kiyafeti---k-d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_adgroup=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&adjust_creative=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb&utm_campaign=64983354&utm_medium=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_term=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb
ElifB08 NaimeYilmaz hamile kıyafetleri neden bu kadar gereksiz pahalı hiç anlamıyorum… Resmen kapitalizm
ipek_94 tanya25 lcw kışın hamile tayt almıştım onları giyiyordum. Şimdide elbise giyiyorum lcw den aldım yine. Ama evde yatarken ne giysem ne alsam bilmiyorım karnımı herşey çok sıkıyor gecelik alcam galiba defacto da gecelikler güzeldi.
Gamzeaydogan aselnannesi normal standart bedeninle aynı oluyor değil mi bazı sitelerin kalıpları değişiyor, siteyi beğendim çok teşekkür ederim bende bir sonra ki alışverişimi burdan yapabilirim, Tofisa sitesi de tesettür için ve o da uygun 🙏☺️☺️
prensannesi37 aselnannesi evet çok güzel bir sayfa ve güvenilir . Bende ordan sipariş veriyorum genelde .
kubraakbas tanya25 tesettürlüyüm robali elbiseler hayat kurtarıyor ekstra hamile kıyafeti aramıyorum 😃
tugbao tanya25 addax in oversize t-shirtleri ve bol pantolonlar kalp ben 🥰 efil efil, muthis oluyor. hem dogumdan sonra da giyilebilir 💕
UsanmazPandaaa Kedilendiniz ordan bende alışveriş yapyourum gerçekten çok uygun ve güzel memnun kalıyorum 🌺
aselnannesi Gamzeaydogan Aynen canim mesela ben hamile iken m beden giyiyorum l aldim yabi bir beden veya 2 beden büyük alinca çok iyi oluyor :)
Zeyyyn tanya25 bitane hamile pantolonu aldım eski kıyafetlerim hala oluyor önceden de bol giyinen biriydim iyi oldu valla 😂
Sedefhanm54 Zeyyyn al benden de o kadar zaten tesettürlüyüm bol tunikler giyiyorduk 34+6 hala hamile kıyafeti almadım