NehiraaaA Internette okuduğum kadarıyla Hamilelikte vücutta fazlasıyla sıvı tutuluyomuş ve sinirlere baskı oluyomus o yüzden oluyomuş.bunu geçirecek bişey varmı diye açtım postu belki birinin bilgisi olurda faydası dokunur diye ama maalesef pek yorum yapan kimse olmadı
Bu arada teşekkür edrim canım denicem 🥰😊