_biranneadayi ben çok memnun kaldım, gider gitmez doğuma aldılar beni zaten.
Doktorum mujdegul hanimdi. Ebeler ve hemşirelerde guleryuzluydu. Dogumda güzel yonkendirdiler. Sakın ol annecim gibi hitaplari oldukça doğum esnasında rahatlatmisti. Dikisten Sonra odaya aldılar, yemekleri çok güzeldi. Ama doğum yaptıktan sonra yemek pek canınız çekmeyebilir o sebeple bol bol meyve almanızı tavsiye ederim. Ben çok meyve yemiştim ilk gün halsizlik vardı çünkü. Bir de deprnd yerine normal milletin gece peşini öneririm. Dikişler olacağı için çok sık değiştirmenizi söyleyecekler, dikislerin kuru kalması için. Bir de lohusa elbisesinden ziyade pijamayla daha rahat ettim.