Merhaba arkadaşlar 4 gün önce gebeliğimi 30.84 ile öğrendim fakat düşük değer denildi iki gün sonra 92 cıktı bugün yani adet günüm bu arada bıgün 131 cıktı umutsuz konuştu doktor cok düşük dedi böyle olan sonra yükselen oldu mu cok moralim bozuldu ☹️