Auslu hayırlı bayramlar hanımlar 24+1 olduk ama ben kilo almadım hala 3 kilo aldim sizlerde durum nasıl normal mi acaba bu durum bu 2 ikinci gebeligim ilk gebelikte 22 kilo almıştım
depsizoo Auslu delirteceniz beni 3 kiloya az mı diyon normalmi diyon bide ne güzel işte ne kadar az kilo alırsan o kadar iyi 😬
Cns34 Auslu 20 alan var 10 alan var hiç almayan var kiloyla normallik ölçülmüyor bebek iyise gerisi hallolur.
bestesmom Cns34 valla haklısınız bıktım bu postlardan neden kendınızı baskasıyla yarıştırıyorsunuz ki herkesın gebelıgı kendıne gore bunyesıne göre gercekten sınır olmaya başladım
Cns34 bestesmom bazı hanımlar az kilo alınca bunu paylaşıp tatmin olmak istiyor. Başkalarının fazla kilo aldığını duyunca motive oluyor bunun başka açıklaması yok.
Auslu bestesmom sınır olacağınız postlara girmezsiniz olur biter kimseyle kendimi kıyaslama gibi hobim yok normal mi diye danışmak istedim
Twolittlebabies E 3 kg almışsınız ya anlamadım nasıl hiç kilo almamış oluyorsunuz 😂 gayet normal bende 17 haftalığım 1,5 kg almışım bebeğin kilosu boyu iyiyse sizin aldığınız kilonun bi önemi yok bence
Auslu fark ettiyseniz normal mi diye sordum ilk gebeligimde çok aldığım için soruyorum neden bu kadar kırıcı oluyorsunuz
Zeynep_elam Auslu 93 le hamile kaldım su an 95 kiloyum ve doğuma 3 haftam var .. çok şükür bebeğimin kilosu iyi ve çok memnunum bu durumdan
Tazecik1anne Auslu 31+4teyiz başından beri düzenli olarak kilo alıyorum 😅 Şuan total aldığım kilo 12 🐣
beybisi26 Auslu 32. haftadayız 8 kilo aldım. Daha doğuma da var. 80 olmasam bari dedim ama heralde geçecek gibiyiz bu gidişle