Mom566 Kızlar dünden beri karnımın belirli yerlerinde belimde kasıklarımda ağrı oluyor sizler de öyle misiniz 🤦🏻♀️
2melekannesi_ Mom566 çok normal rahim genişliyor bebek büyüyor o yüzden kasık ağrısı oluyor. Tabiki çok şiddetlenirse kanama falan eşlik ederse o zaman tehlikeli ama arada olabilir o normalmiş☺️
Mom566 2melekannesi_ karnımın belirli yerlerine ağrı girip çıkması normal mi peki🤦🏻♀️ Ay çok teşekkür ederim cevapladığınız için😍
2melekannesi_ Mom566 dediğim gibi şiddetli değilse başka şikayet yoksa sanırım normal. Benimde dün öyleydi geceden beri bıçak saplanır gibiydi sağ tarafıma geçmeyince acile gittim bakıldı idrar vs temiz bebek sağlıklı normal dediler yolladılar😅
Mom566 2melekannesi_ ya öyle mi ben buradaki devlet hastanesine pek güvenemediğim için gitmeye de korktum gitmemek ağrılar daha çok korkuttu ama siz iyi geldiniz çook teşekkür ederim 😍