Merhaba 7+6 haftalık oldum mide bulantısı çok fazla yok gibi ama asla yemek yiyemiyorum. Karnım çok sık acıkıyor ama yemek yerken tiksiniyorum en sevdiğim şey bile olsa. Sürekli aç geziyorum elim ayağım titriyor🥺 bu durumda olan var mı ne yapmam lazım?