[silindi] Gerçekten böyle birşey varmı ayaklarım ve ellerim çok şiş herkes bana normal doğum yapamazsın diyor bu doğrumu gerçekten 😐
ikibebelihayatt [silindi] benim davul gibiydi 37 numaradan 40 numaraya çıktım gayette 37. Haftada normal doğurdum saçmalık ayrıca eskiden sezeryan yoktu unutmayın
Ysmmmnn [silindi] hayr benimd erşlerim ayaklarımmşişti normal doğurdum ayağımın üstü su toplamış gibiydi benim burnum bile büyümüştü şişlikten ayakkabı ayağıma olmuyordu terlikle gezyrdm
Berfin3 [silindi] benim de elim Ayaklarım çok şiş ama ne alakası var ki normal doğumla ödem o sonuçta
H_myra1 [silindi] öyle birşey olabilir mi ilk defa duydum görümcem balon gibi şişmiş ti yani baya baya ayakları elleri yüzü normal dogum yaptı dogumdan sonra zamanla indi şişi
Anesanne [silindi] eğer öyleyse kimsenin normal doğum yapmaması lazım, gebe olup ödem olması kadar doğal bişey var mı☺️
badembid [silindi] her şeyi çok iyi bilenler saçmalamış canım boşver yok öyle bir şey bebek kanala girdiğinde onu kimse tutamaz ki.. bebişler nasıl gelmek istiyorsa öyle gelecekler 🧿