kubraannecikk1 Sancılarım vardı sabah doktora gittim alttan muayne etti eve geldiğimde sümüksü bir akıntı içinde kan gördüm çok fazla değildi ama bariz belliydi nişan midir acaba.
kubraannecikk1 heyecanli1anne zaten sancılarım vardı nst çıktı hafif sancı 3 cm açıklık var dedi .sizce nezaman gelir ağrıdan gece uyuyamadım😕
heyecanli1anne kubraannecikk1 Ne güzel doğumunuz başlamış 😊 hiç endişe etmeyin rahat olmaya çalışın, düzenli sancılar başlarsa 5 6dakikaya indiğinde hastanenize gidin. Bu arada evde çömelme, squat hareketleri yapıp ara ara da dus alın 🌸
Kubra2012 Muayene sonrası benmde geldi ama nişan olduğunu sanmıyorum ben muayene tetiklemş olabilir 3 gün oldu yoksa çoktan doğum başlaedı benm 3 gündür kasılma var ama gelen yok 40+0 oldk Bi de yani
depsizoo Kubra2012 nişan gelir gelmez doğum başlamıyoki herkesde doğumun yaklaştığını gösteriyo sadece
Kubra2012 depsizoo bilmiyorm artık canm çünkü doğum sancıları vardı yok oldu kanama olunca aksine sadece kasılmam var başka bişi yok 🙄nişan değildir sanmam zorlattı dokror o yızden kanamam olmuştur 1.5 gün sürdü çünkü