Her doğum farklı arkadaşım suyu azaldığı için erken doğum yaptı normal doğumdu kendinizi şartkamayın lütfen ani gelişen bir şey olmazsa inşallah doğumunuzu yaşarsınız doğumdan önce su boşalıyor zaten yada ebeler boşaltıyor yırtık falan azlılla ilgisi yok