Ayselirem Ayaklarım dünden beri şişti hastaneye gittim röntgen çekmedikleri için gebelere buz koy dedi ama duramıyorum çok acıyor başına gelen var mı ne iyi geliyor ayağım davul gibi oldu üstüne basamıyorum