Merhaba kızlar, geçen bebeğin 4 gün boyunca hareketini hissetmeyince doktora gitmiştim ve nst sancım çıkmıştı rahim ağzımda 26 mm düşmüştü. Şimdi 27 haftalık olduk bugün ama dünden beri yine hiç hareket hissetmiyorum resmen kafayı yiyeceğim. Yine doktora mı gitsem acaba ?