Kbraogzzz Kızlar selam alışverişte kızıma 2 paket bu ıslak mendilleri aldım kullanan varmı memnun kaldınızmı? 😊
Tugbamete Kbraogzzz ben bundan değilde oğlumda sarı kutulu yenidoğan olanından almıştım çok memnun kaldım hiç dokunmadı zaten kokusuz pamuklu su gibiydi bu nasıl hiç fikrim yok kullanan vardır mutlaka ☺️
Gonul_enes Kbraogzzz ben cocuklarima uni baby yeni dogan kullandim akabinde de baby me pamuk, bu islaj mendile dair bilgim yok ama bildigim kadariyla yeni dogana uygun degil bunlar
Mom789 Bende bunun sari kutulu yenidogan olandan aldım topluca hızla bitiyor bi indirim daha yakalamak lazim memnunum cildi cok hassas ama dokunmadı yani
Kbraogzzz busraslan1 Evet canım yenidoğanı daha iyi ama fiyat olarak biraz yüksek devamlı alamıcağımı düşündüm
Kbraogzzz Meleekdincc İnşallah memnun kalırız tek kötü olan şeyi kokulu olması onun dışında içeriği iyi bakalımm 🌸
Mom789 Kbraogzzz ben trendyol indirimden almıştım ay cok iyi fiyataydi 25 paket toplu aldım ama çabuk tükeniyor bilseydim bi 25li daha alırdım 😂 trendyolu takip edersen bez ve ıslak mendille de güzel indirim oluyor
Kayraninannnesi Kbraogzzz canım zaten başlangıç için yenidoğan al sonra bunlardan kullan bende sleepynin yenidoğan ıslak mendilini aldım evet fiyatı farklıydı ama tek seferlik 12li paket aldım sonra diğerlerine geçerim
Mom789 Kbraogzzz yok ay hic acmadigin surece kurumuyir ben hamilelikte aldım 3ay bekledi bisey olmamis
Kbraogzzz Mom789 Bizde daha 27+3 üz ama aldım bende dedim açmayınca kurumaz marketlerdede rafta bekliyo ama 10 paket aldık şimdilik 😊
Kbraogzzz Kayraninannnesi Evet canım oda mantıklı ama biseye alıştıktan sonra değiştirincede iyi olmuyo diyolar bilemedim deneyimleyip görcez hepsini 😊