Merhaba ikinci hamileligim şuan 38 haftalık hamileyim 37 haftalıkken ntsde sancım cıktı 2 cm acılmam oldugunu söyledi doktor evin yakınsa evinde daha rahat edersn 5 dkka bir düsünce gel dedi bende evime geldm ama 3 gün oldu sancılarım geri gitti belimde ki kuyruk sokumumdan başka hiç bir ağrım yok bide halsizlik cok var bitkinim ama yinede egzersizde yapıyorm her gün hurma da tüketiyorum bu durumda doğumu ne zaman sonra olanlar oldu ve ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler 😊