Her hafta yeni bir belirti ile kendini belli ediyor tıfılcanım 😬 hanımlar sormak istediğim her ay adet zamanına yakın kasık bel ağrısı yaşayanınız var mı. Her ay sonu adet olurdum acaba diyorum ondan mı bel ağrısı yapıyor bugün ki biraz şiddetliydi endişelenmedim desem yalan olur. Dinlenince hafifledi ama korkuttu kanamam vs olmadığı için çok şükür biraz içimi ferahlatmaya çalıştım. Benimle aynı durumu yaşayan var mı. Kasık bugün yok ama bel ağrım var şiddeti değişiyor arada sırada.. Doktor muayenem 28 temmuzda.