rosatue Mavi_bulut kaşık ile besleme yapabilirsiniz. Elinizde aparat olsun isterseniz kaşık biberon alabilirsiniz. Yenidoğan aşaması için bunlar daha sağlıklı 🌸🌸
Ozlem23 Mavi_bulut ben mamajoo kullaniyorum dogdugundan beri iki buçuk aylık yeni meme reddi yaşadım ama biberonla alakali olduğunu düşünmüyorum başka bı nedeni var bence