_sena_ Normal dogumda ki Dikişler düştükten sonra hafif bi açıklık olur mu acaba yoksa dikiş mi açıldı
Parinas _sena_ bende hiç olmadı açıklık kaynadı tamamen. Doktorunuza bi sorun isterseniz normal mi diye
Gonul_enes _sena_ vala arkadasim ben 2 normal dogum yaptim, ne ipleri gordum ne aciklik, oyle acipta bakmadim yani orama ne alemde diye sadece dikislerim var acisi gecince sanirim dustu kendisi
_sena_ ogrencianne35 bizimki beklemedi doktorlarla gorusmeyi sehir hastanesine gittik doluydu sevket yilmazda yaptm
ogrencianne35 _sena_ olsun sağlıkla doğmuş bizim yan komşu da kestel devlet hastanesine gidiyor diyorum orada doğum olmuyormuş yalan diyor 😂😂😂
_sena_ ogrencianne35 aynn öyle canım 🥰 valla pek guvenmesin 😂 cocuk doktoru yok diye son anda şutladılar beni