Ben 2,5 aylık kızımla gitmiştim tatile yolda sürekli uyudu rahat bir yolculuk geçirdim. Bir kere gaz sancısı tuttu oda yarım saat arayla geçti. Tabi denize sırayla giriyorduk bu dönem bebek daha çok anneye bağımlı oluyor.Aslında iyi de geldi hazır yemek olunca yorulmadım da bol bol dinlendim sütüm de artmıştı😉Hava değişimi iyi beliyor.