Güzel annelerim benim bir konuda fikrinize ihtiyacım var.. Arkadaşımdan çok az kullanılmış Britax Römer b-motion model arabasını aldık fakat bu araba tek yönlü kullanılıyor. Bana dönük değilde dışa dönük.. Sizce böyle arabalar kullanışlı oluyor mu yoksa yenisini mi alalım