Eaf 33 haftalik oldum sol belimin boşluğunda aşırı agri var yaşayan varmi cok bel ağrısı çekiyorum mahvetti beni ağlamaktan yoruldum 😔 doktora gidicem bu gidişle bel ağrısı karin agrisi ne olacak.boyle daha 1 ay var nasil dayanacagim