Simya34 selam, bende de olmuştu 10. Haftaya kadar kahve pembe akıntılar kese etrafında kanama alanları varmıs. Cok sükür sonra geçtiler 36 haftalık olduk :) bu arada transvajinal ultrason yaptırsanız kalp atışı duyardınız 🐣6+1 de duyduk biz kanama var diye acile gitmiştik alttan bakılmıltı minik diye :)